Dop...

I helgen var jag och mamma ner till familjen Olsson i Hunnebostrand. Det skulle ha varit dop för lille Liam. Men han blev sjuk samma dag som dopet skulle vara så det blev inställt. Min bror Björn och hans familj kom dit och även pappa. Så det blev en heldag med bus med barnen.

På vägen hem ifrån Hunnebostrand så åkte vi in på ikea, där handlade jag massa skojiga saker:)

När jag kom hem så gick jag och hämtade Rex hos hundvakten, han blev superglad när jag kom dit:) 
Sen när jag vaknade dagen efter att vi hade kommit hem så var jag jätteförkyld, och det är jag även fortfarande. Kul när det är påsk och allt. :P



Lägger ut lite bilder från helgen.


Hej svejs!


Bus Leo




Leo och Jonna busar!




Leo, Jonna och Jesper.




Liam med sin morfar



En glad Leo



Jonna



Leo








På nordens ark



Rex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0