Min Nya Blogg!







Nu har jag äntligen skaffat en blogg.  Här kommer ni att kunna läsa om min vardag, och även lite om Rex såklart!:)

Idag har jag varit på upprop i skolan. Ska bli skönt att få börja igen nu efter jullovet.
den senaste tiden har vi haft jättekallt! Men nu börjar graderna gå upp lite.. SKÖNT!

Jag har även blivit moster igen till till en underbart söt liten Liam!:)
Har dock inte träffat honom än men det blir väl snart hoppas jag!

Sitter och kollar på lite avsnitt av The City just nu. Ska fortsätta med det, uppdaterar senare.

hej hopp!


Lille Liam!

Lille Liam!

Kommentarer
Postat av: The sweetest of them all

Va roligt att du skaffat en blogg:) nu ska jag verkligen följa den här

2010-01-11 @ 18:25:16
Postat av: maud andersson

va duktig du är som akn såna manövrar jag är glad o kunna sätta på o av datorn

2010-01-11 @ 18:33:41
Postat av: Magnus K

Yo my man fet blogg asså

2010-01-11 @ 18:34:37
Postat av: maud andersson

va duktig du är som akn såna manövrar jag är glad o kunna sätta på o av datorn

2010-01-11 @ 18:34:48
Postat av: Lena

Nina, va duktig du är! Va fint det där bildspelet på Rex 1 år va!! Fantastiskt!

2010-02-15 @ 18:42:13
URL: http://niinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0