Agility

Nu har jag anmält mig och Rex till en agility kurs till våren:) Både jag och Rex tycker det ska bli kul att få hitta på något. Så det ska bli spännande att se hur det kommer att gå!

Annars inte så mkt nytt. En lugnt helg. Mattias föräldrar och mormor har varit hos oss och ätit. Det vi bjöd på var älgkött och hasselbackspotatis. Det var mums!

Får se om vi åker till mora eller borlänge till helgen. Mattias ville att vi skulle hitta på något nån dag. Så vi får se då:)


Nu ska jag lägga mig och vila en stund då jag har världens huvudvärk.



Bye Bye!


Våran lille Snuffe<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur söt får man vara???

Jag ska försök fixa en cd till dig, det löser sig nog.

Måste bara vänta till Frederic kan hjälpa mej för sådant kan inte jag :)Kram

2010-01-18 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0