-20




Idag är det ganska kallt ute. -20 visar termometern nu. Fast man ska väl inte klaga, för bara några dagar sedan så var det under -30!
Idag är det skolan som gäller. Har religionkunskap, får se hur kul den kursen kommer att vara:P

Pratade med Monica idag, jag och Rex ska åka ner till henne v.5. Det ska bli så kul! Längtar redan:P Ska även passa på att hälsa på Maria och se hur hon har det i sitt nya hus.

2 dagar kvar tills mattias kommer hem. :)


Ska göra mig i ordning för att åka till mamma och äta lunch innan lektionen börjar. Rex ska även vara där medans jag är iväg. Han älskar verkligen att vara hos "mormor":)



bye bye





Mina två älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

fin blogg! =)

2010-01-12 @ 12:56:09
Postat av: seriuos sam

dags att åka till göteborg och hälsa på din bror kanske, har ju bara bott är 2,5 år

2010-01-13 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0